יום שני, 20 ביולי 2015

Becca Shimmering Skin Perfector in Champagne Pop | סקירה

#1

היי לכולם!
זה הפוסט הראשון שלי בבלוג וחשבתי להפיג קצת את ה"מתח" עם סקירה על השימר הכי מדובר בזמן האחרון שהוציאה היוטיוברית ג'קלין היל!

אז את השימר שלי הזמנתי מספורה דרך חברת שילוח buy2usa. אני יודעת שלספורה יש נטייה לפעמים לעשות בעיות עם כרטיס אשראי לא אמריקאי (גם אם הוא בינלאומי), אבל בתור מכורת איפור אמיתית הצלחתי לגרום לזה לעבוד.. אני לא יודעת מה גורם לזה לעבוד או להפך-לבטל את ההזמנה, אבל כנראה שפשוט צריך לשדר להם עקשנות ואז הכל עובד ;)

השימר מגיע בקופסה מחזירת אור בצבע שמפניה ועלייה מוטבעות טיפות מים, עם חתימה של מי שיצרה אותו, כמובן, ג'קלין. אך לאחר שפותחים את הקופסה, האריזה עצמה שבתוכה נמצא השימר נראת בדיוק כמו כל שאר הארזיות בהם מגיעים השימרים של BECCA. אריזה עגולה ודקה יחסית, די קומפקטית, בצבע חום-אפרפר ובמרכז צבע מתכתי. השימר מגיע עם מראה גדולה ומאוד שימושית!
האריזה של השימר

אז הצבע מתואר כזהב לבן עדין עם תת גוון ורדרד וכתמתם, וזה התיאור המושלם למה שזה. יש לציין, שג'קלין יצרה רק את הצבע עצמו והפורמולה נשארה אותה פורמולה כמו לשאר השימרים בסדרה. אני לא ניסיתי אף שימר אחר של BECCA, אז לא אוכל להשוות בעצמי. הצבע אמנם מאוד יפה, אך לגמרי לא משהו מיוחד שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר.


הפורמולה של השימר כל כך משיית וקרמית, ומרגישה פשוט כמו חמאה! השימר הזה כל כך פיגמנטי וזוהר, אך גם לא כבד על העור, אבל אני חושבת שהדבר הכי מדהים לגביו זה שהוא לא מדגיש את הנקבוביות ואת שאר הפגמים על הפנים.

ג'קלין היל תיארה באחד הסרטונים שלה שהיא רצתה ליצור "זוהר קייצי" שיתאים לכל גווני העור וייתן מראה של זוהר מבפנים. ובאמת, תמיד כשהשתמשתי בשימר הזה קיבלתי אין-סוף מחמאות על כמה העור שלי נראה בריא וזוהר ולא הפסיקו לשאול במה השתמשתי!
בתור אחת עם עור בהיר ועור מעורב-שמן (במיוחד בקיץ הישראלי..) מאוד קשה לי למצוא שימר שבאמת יזהר על הפנים, ורובם גורמים לעור שלי להראות מזיע ולא זוהר, ובנוסף לכך די קשה למצוא שימר לעור בהיר. השימר הזה עושה בדיוק ההפך, הוא גורם לעור שלי להראות זוהר ובריא מבלי להראות כאילו רצתי עכשיו בשמש כמה שעות טובות.
המראה הכי מדהים שאפשר ליצור איתו לדעתי זה בשילוב עם ברונזר, כי השימר הזה מחמם את הפנים ומאוד מתאים לקיץ. לדעתי, בחורף אני אחזור למרי לומנייזר האהוב לא פחות.

אז קצת הסבר על הסוואצ'ים שעשיתי- 

עשיתי 2 סוואצ'ים, על הראשון מרחתי את המייקאפ Face and Body של מאק בגוון c5 שיחסית כהה עליי, ועל השני מרחתי Studio Fix Fluid של מאק בגוון nc15 (הגוון שלי). הרעיון היה באמת להראות איך הוא נראה על כמה גווני עור, אז תגידו לי מה אתם חושבים על זה :)


השימר על הגוון הכהה- c5
השימר על הגוון הבהיר- nc15




שורה תחתונה:


שימר קל לעבודה ומתאים להרבה גווני עור, פורמולה חמאתית וטובה, נשאר על העור די הרבה זמן וגם כאשר יורד משאיר ברק מחמיא ופיגמנטי מאוד. האם אתם צריכים את זה? סביר להניח שאם אתם רוצים מוצר טוב לקיץ, במהדורה מוגבלת שעושה הרבה רעש בקהילת הביוטי בלוגריות/ולגוריות, כן. אשקר אם אגיד שהוא שווה את ה-38$ שהוא עולה. המחיר די מוגזם לשימר, גם אם זה שימר מעולה, כי בסופו של דבר בצבע כזה, לפחות לדעתי, ניתן להשתמש רק בעונה אחת וגם בעונה הזאת יהיו ימים כל כך חמים ששימר לא יבוא בחשבון במיוחד אם יש לכם עור שמן/מעורב. אז לסיכום, אם אתם רוצים להרחיב את האוסף שלכם בשימר טוב לקיץ- הנה הוא לפניכם!

*מחירים, קישורים והערות:

המוצר הזה יצא במהדורה מוגבלת וניתן להשיג אותו אך ורק בספורה ממה שידוע לי. המחיר שלו הוא 38$ כפי שציינתי למעלה, ובתמורה לכך אתם מקבלים 8 גרם של מוצר. כפי שכבר ציינתי גם למעלה, אני מזמינה דרך חברת השילוח buy2usa ויכולה להמליץ עליהם בחום!
השימר בחנות אונליין של ספורה
האתר של חברת השילוח buy2usa

ספרו לי בתגובות מה השימר האהוב עליכן לקיץ ומה אתן חושבות על השימר החדש של ג'קלין :)



2 תגובות: